מאמרים

ענף הביטוחים - המשך המאמר

שהיא בבעלותנו לא כדאי לחסוך כסף, אפשר לבטח אותה מפריצות וגניבות (צריך לפרט את כל הרכוש בעל הערך בדירה ואז מקבלים הצעת מחיר) יש ביטוח של צד ג' (במידה ומישהו נפצע בדירתך והוא מחליט לתבוע אותך) המקרים האלה אולי לא כל כך נפוצים אבל מספיק פעם אחת שדבר כזה קורה כדי ללמוד את הלקח לכל החיים.
בנוסף לביטוחים האלה ישנם ביטוח מנהלים, ביטוח מטיילים, ביטוח ציוד, ועוד סוגי ביטוח שונים.
מכיוון שיש כל כך הרבה חברות ביטוח, איך אפשר להחליט אצל איזה חברה להיות מבוטחים?
היום בעידן האינטרנט, פרסום הוא מאוד יעיל ומוכיח את עצמו, בעזרת פרסום כל החברות יכולות להגיע כמעט לכל בית בישראל ומנגד, הלקוח יכול להגיע לכל חברות הביטוח דרך האינטרנט ובחלקן אפילו לקבל הצעות מחיר דרך האינטרנט כך שלא צריך לעשות סבב טלפונים מייגע רק בשביל לעשות השוואת מחיר.
היום בראייה לאחור זה די משעשע מה היינו צריכים לעשות כדי לפרסם מוצר מסוים או שירות כזה או אחר שהיום אפשר לעשות את הפרסום הכי יעיל וחסכוני (בזמן לפחות) דרך פרסום בגוגל.
מרבית האנשים ימשיכו לבחור בחברה שתיתן לנו את הצעת המחיר הזולה ביותר, כי המרכיב הכספי הוא עדיין החשוב ביותר אך לא תמיד צריך לבחור בזול ביותר. בגלל הנגישות והזמינות, מאוד נוח לעשות ביטוח היום, אז למה לא?

חזרה לחלק ראשון